Siūlau labai rimtai galvoti apie tai, kad artėja rimtas apsisprendimas, kas bus bendrijos pirmininkas. Yra trys pretendentai, tai Robertas Justas Rezgevičius, Rita Simanauskienė, Irina Safončikienė. Na, Irinos darbas ir buvimas bendrijos pirmininke, bei jos sugebėjimai, manau, daugeliui yra aiškūs. Vieni susidūrė artimiau, kiti ne. O apie šiuos du kandidatus matome iš jų prisistatymų. Džiaukimės, kad yra iš ko rinktis, kita vertus galite ir patys kandidatuoti. Aš valdybos darbą vertinu teigiamai, ta prasme, kad ieško kandidatų į bendrijos pirmininkus ir deda pastangas surasti kuo daugiau kandidatų, kad būtų galima iš ko rinktis. Visi kas norite prašome kandidatuoti, rimtai galvoti apie tai, kad visi jūs ir aš tame tarpe kiekvieną mėnesį mokame pinigus bendrijai, kurie (pinigai) turi būti apskaitomi tvarkingai, remiantis bendrijų įstatymu, įstatais. Taip pat yra būtinas kasmetinis auditas bendrijos buhalterijos ir finansų pristatymas. Tai privaloma, tai reglamentuoja LR įstatymai. O, Irina Safončikienė, būdama bendrijos pirmininkė vengė buhalterijos audito ir nedėjo pastangų, kad laiku būtų patvirtinti bendrijos revizorius ar audito firmą, kuris atliktų auditą už 2015 metus, kai ji buvo atsakinga už bendrijos piniginių lėšų tvarkymą.
Renkame bendrijos pirmininką
20 Šeštadienis Vas 2016
Posted Naujienos
in
onute said:
Ir kam būtinai reikia vienus girti o kitus peikti. Žmonės ne maži vaikai turi savo nuomonę.kodėl būtinai turi būti tik jūsų nuomonė kad tas blogas tas ne.Siūlau visiems pamėginti pabūti pirmininku. Ir kodėl valdyba pasidarė jums dabar gera juk ne per seniausiai peikėt
Kitų namų gyventojas said:
Iš kito internetinio portalo:
onutesaid:2016-02-18 12:25
Gera reklama Simonavičienei tikrai moka apskųsti visur.Bet čia reikės ir dirbti ne tik skundus rašyti. (man šis komentaras iš tikro labai patiko)
Bet atsiprašau, Jūs Onute, čia peikiate ar giriate?
O kaip galima kažką VIENĄ išsirinkti, jei visi pvz bus geri?
Ir visai nebesuprantu. Ką Jūs Onute bandote pasakyti: “Siūlau visiems pamėginti pabūti pirmininku.“.
Kaip visi gali pabūti pirmininku? Čia koks naujas metodas, vieną mėnesi vienas butas, kitą kitas, ir taip pagal grafiką visi turi pabūti pirmininkais?
Bendrijos narys said:
Onute neberasyk gal norite gauti vieno menesio pirmininko atlyginima uz nieka. Kai jusu butas bus 1 men. bendrijos pirmininku. Ar taip?
onute said:
Ir kodėl turi būti tik jūsų tiesa.Gerbkit visų nuomones. Pati Vaida rašėt rinksim ir rinksim kol rasim tinkamą .Gal ir pati pabūkit toje kėdėje. Gyriau Simonauskienę nes daug skundų parašė.Mūsų bendrijoj tai svarbu
Kitų namų gyventojas said:
Nesupratau nieko iš atsakymo. Net susipainiojau. Dabar rašote, kad gyrėte Simonauskienę. Nors man pasirodė priešingai.
Uždaviau prieš tai komentare kelis klausimus Jums, bet supratau, kad atsakyti net nežadate.
skolos said:
Rezgevičiau, uztrigai mokykloje? Kam tau tas magistras – na nebent papildyti diplomu sarasa kuri gal vis pateiksi.
Wikipeida raso:
Edukologija (lot. educatio – švietimas, ugdymas; gr. logos – mokslas) – socialinis mokslas, tiriantis įvairiapusį žmogaus ir grupių ugdymą(si).
Tai taip ir ugdaisi po siu studiju. Kaip rodo praktika zmones niekaip nepaliekantys mokyklos suolo kazkodel yra tie kurie niekaip neranda savo vietos gyvenime.
Kaip matote pats isbandei daug specialybiu bet netiko.
Tai nusprendei paekspermentuoti ir pabuti pirmininku?
O kaip skolos UAB DNV Truck Service:
Socialinio draudimo įmokų, baudų bei delspinigių skolų pokytis:
nuo 2015-01-06 iki 2016-02-18 turėjo 812.73 € (2806.19 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2014-11-14 turėjo 812.73 € (2806.18 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2014-08-27 turėjo 806.76 € (2785.59 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2014-05-31 turėjo 785.84 € (2713.36 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2014-03-19 turėjo 771.14 € (2662.60 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2014-02-25 turėjo 552.11 € (1906.32 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2014-02-01 turėjo 340.4 € (1175.33 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2014-01-17 turėjo 341.93 € (1180.60 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2013-12-24 socialinio draudimo įsiskolinimų neturėjo
nuo 2013-12-18 turėjo 400.02 € (1381.20 Lt) socialinio draudimo skolą
…
nuo 2013-05-25 socialinio draudimo įsiskolinimų neturėjo
nuo 2013-05-17 turėjo 69.47 € (239.88 Lt) socialinio draudimo skolą
nuo 2013-04-19 turėjo 11.58 € (39.98 Lt) socialinio draudimo skolą
UAB DNV Truck Service nuo 2014-03-04 neturi nė vieno darbuotojo, nors anketoje rašoma, kad kandidatas dirbo šioje įmonėje 2013-2015 m. http://rekvizitai.vz.lt/m/imone/dnv_truck_service/darbuotoju-skaicius/
2014-03-04 buvo 0 darbuotojo (apdraustojo)
Kitų namų gyventojas said:
Nepažįstų Roberto Rezgevičiaus nei asmeniškai, nei gyvenime apie jį esu ką girdėjęs. Bet nesuprantų šių puolimų. Jau rašiau kitame komentare, kad ne ten akcentuojate, jei norite, kad jis nekandidatuotų.
http://rekvizitai.vz.lt/imone/rumpiskes_daugiabuciu_namu_savininku_bendrija/skolos-sodrai/
jūsų bendrija, o skolų turėjo. Man išvis nepatikima, kada bendrija turi skolų. Pas jus nei elektrikų nei dujų, nei liftų, nei šilumos, bei kitos įmonės neturi jokio pasitikėjimo kredito. Mūsų bendrija per savo gyvavimą nėra nei karto nei cento praskolinusi.
Nepamenu, kad baksnojote tokiais duomenimis, kada iniciatyvinė grupė nešė žinią apie melagystes, vagystes ir apgaules apie pirmininkus.
Kas atsitiko dabar? Kas pasikeitė? Ar tik ne išmestas iš pareigų tamsta pakeitei demagogiją?
V.buh said:
Tos vadinamos bendrijos skolos buvo ankstesniu buhalteriu laiku nesumoketu imoku delspinigiai 0,64 Eur, po pusmecio SODRA nurase, tai liko 0,34 Eur. ir del duomenu patikslinimu. 🙂
Kitų namų gyventojas said:
O kas žmogui iš pašalies? Jis mato skolą ir nesvarbu kokia ji pagal dydį. Dažniausiai vertinama pagal antraštę ir nesigilinant. Su tokiu požiūriu sunku suprasti, kaip galima būti V.buh. Kada buhalterijoje centai turi sueiti.
Bendrijos narys said:
Dėl skolos, manau susimokės.
Arturas said:
gerb Robertai, pats teigiate, kad mokate angliskai tai negi savo rekomendaciju isversti tu 5 sakiniu negalite? Primenu, kad pagal LR istatymus valstybine kalba yra Lietuviu kalba, todel angliskai pateikti dokumentai negalioja.
Kaip rasyta anoj svetaineje:
“Rekomendacijose jokiu aukstu postu nematau, jokiu darbu vadovu dideliose imonese (darbu vadovas, generalinis direktorius, vadybininkas, ir t.t)“
Vadybininkui ir darbu vadovui statybose reikalingi diplomai ir atestacijos sertifikatai kurie gali buti tikrinamo internetu spsc.lt jusu nera ponas Rezgevičiau.
Kitų namų gyventojas said:
Tai ir atsakė, kad laikosi visų esamų taisyklių ir nori, kad būtų išversta pagal visus reikalavimus su notaro patvirtinimu.
Žmonės, kas jums darosi? Užsiciklinote ir jau gėda už jus. Išverstų pats – rėktumėte, kad netinka ir gal ko pats prikūrė.
O apskritai tai nesuprantu ko norima žiūrint į rekomendacijas? Neįsivaizduoju, kaip galima atnešti rekomendaciją dirbus direktoriumi ar savininku kokio UABo ar AB, ar valdiškos įmonės. Čia kas turi parašyti ir su kokiu tikslu? kokiais 2000 metais kokia nors sekretorė TV įmonėje turėjo parašyti tą rekomendaciją į ateitį išeinant darbuotojui? Kažin kiek kas nors galėtų man dabar pateikti savo buvusių darboviečių rekomendacijų? Tikriausiai ir Sigitas Remėza ir ponia Irina dabar nuneš rekomendacijas į būsimas darbovietes iš jūsų bendrijos. Ar jau išdavėte šiems buvusiems pirmininkams rekomendacijas? Ar išvertėte į norvegų ir anglų kalbas, kad jas šie žmonės galėtų pateikti kitose šalyse?
Nustokite varvinti smegenis ne ten kur reikia.
Kitų namų gyventojas said:
Atsiprašant, net neįsivaizduoju, kaip reiktų atnešti prieš 20 metų baigto universiteto rekomendaciją iš kažkokio dėstytojo ar dekano. Smagu, kad žmonės kuria ir susigalvoja, bet ribos tai turi būti visur.
Bendrijos narys said:
Sau jums tai, žmogeliukai, kurie nori naudos sau, kad bendrijoje nebūtų tvarkos, jų baimės ausys kišo, nes bijo, oi bijo tvarkos.
dnsb narys said:
Kuo tvarka susijusi su Rezgeviciaus, Vaidos, ir Masiulio Trijule?
Manot sis trikampis valdys geriau?
Jei jau dabar siuloma mazinti bendrijos nariu skaiciu (1 is 4 nuo laiptu aiksteles), siuloma drausti komentarus jei nebus rasoma rasanciojo vardas ir pavarde, Masiulis atvirai gina pona Rezgeviciu, nebuvo pateikta jokiu rekomendaciju is darbu Lietuvoje kuriuos galima patikrinti.
Kritika tiek Masiulis tiek Rezgevicius vadina – puolimais ir izeidinejimais. Prabuskit.
Masiuli pats valdyboj kaip parasei nezinai kaip atsiradai ir taip ir sakyk, kad dirbti jokio noro nemokamai neturi. Per visuotini bus isrinkta tikiuosi nauja valdyba tu kurie nores dirbti bendrijai, o ne nuo 8 iki 17 dirbs geruose darbuose.
Mano nuomone tokios tvarkos mums nereikia.
Kitų namų gyventojas said:
Atsigauk “trys viename“, užteks pūgą pūsti. Taigi yra lietuviškų įmonių pavadinimai sąrašuose. Imi ir skambini ir domiesi. Nes jokios rekomendacijos čia niekam neįdomios. Svarbu rėkti, jei jų nėra, reikia reikalauti, jei jos pateikiamos, tai reikia pasakyti, kad ten nesąmonės. Šiaip į tokias pareigas, nei vienas turintis gerą reputaciją neis. Nes tokie žmonės turi geresnius darbus. Arba dėl savo ramybės pasirinks, kaip antraeilį darbą. Patikėkite gyventojai, bendrijos darbe daugiau kainuoja nervų, nei reikia atlikti darbo. Čia daugiau darbas su žmonėmis.
Pas jus bendrijoje 11 darbuotojų. Kas čia per nevykėlių klubas? O buvo net 14. Pas mus bendrija apie 100 patalpų mažesnė už jūsų. Darbuotojų tik paskutiniu metu padaugėjo iki 2. Pirmininko atlyginimas iki 500 litų (nes tai buvo idėjinis ėjimas, kada nuvertėm tą, kuris nedirbo). Neturime jokių patalpų bendrijai, kurių ir nereikia, buhalterinė įmonė berods 900 litų per mėnesį.
Gal galėtumėte įmesti savo sąskaitą, kad sulyginčiau mokesčius?
Niekam tos rekomendacijos nereikalingos. Gali ateiti su vežimu rekomendacijų ir būti dar baisesnis niekšas, nei visi pirmininkai kartu sudėjus.
Jūsų bendrijoje yra kova. Nes Sigitas visus mulkino ir galvojo dar ilgai taip bus. O kada jį pašalino, ir pradėjo kelti klausimus su bylomis. Nieko kito neliko tik bandyti tempti laiką, kad sulaukti visiems darbeliams senaties.
Ir beveik neabejoju, kad tamstos keliate vėjus tik dėl to, kad esate ta pati grupuotė.
Per tokius visi Lietuvoje kenčia, nepasitiki vieni kitais. Tokie demagogai ir inicijuoja nepalankius gyventojams įstatymus. Kad tik lobti kitų sąskaita.
subjektyvi nuomonė - said:
Na ,žinote, bent paskaitykite ką parašėte ….o gal galite atsakyti – kiek mokėsite valdybai atlyginimo, kad jie galėtų išlaikyti savo šeimas ir dirbti nuo 8-17 tik bendrijos nariams ?
Absurdas , valdyba ir Ž.Masiulis dirbo BE ATLYGIO , po savo darbo valandų ….padarė tiek, bendrijos nariams , kiek nei vienas buvęs pirmininkas nesugebėjo !!!!!!
Manau jūs net NESUPRANTATE KAS YRA KONSTUKTYVI KRITIKA ,bent nemačiau nei vieno “ trys viename“ komentaro kuris atitiktų kritikos sąvoką 🙂
Labai tiksliai jūsų tikslus pakomentavo “kitų namų gyventojas “ . Ačiū .
netas1 said:
Teisingai pasakyta 😉
Blinda said:
Valio l.e.p Masiuli, trini, nededi komentarus kaip tikras pirmininkas.
aš said:
Taip ,komentarai nededami Masiulio puslapyje.cenzūra kaip prie ruso
Bendrijos narys said:
Niekas netrina, tiesiog praeina laiko, kol patvirtina, nes kiti rašo įžeidžiančius komentarus, tokie nebus dedami nei ten, nei čia.
gyventojas said:
Ar pateiksit ,Vasiliauskaite , charakteristikas iš trijų darboviečių kadidatuodama į revizorius. Turim susipažinti apie tai kaip dirbot.Tokie pat reikalavimai ir pirmininkui. Rašėt apie darbus bendrijoje o kur kitose darbovietėse atlikti darbai ,atsiliepimai.Pateikit .Lauksim .Aciu
Kitų namų gyventojas said:
Ar pateiksite tris charakteristikas ar esate tinkamas būti bendrijos nariu ar netgi turėti nuosavybę Rumpiškių bendrijoje? (matau, kad absurdo teatras pas jus nesibaigs, kol žulikai nesėdės kalėjime, iš kur prieigos prie interneto nebebus)
gyventojas said:
Ir turės pateikti niekur nedings. Kitaip balsų gali ir nesulaukt ,nes ji pati reikalavo iš pirmininkų charakteristikų bent iš trijų darboviečių.Pasiskaitykit jei netikit
Kitų namų gyventojas said:
Jaučiat ką rašote? “…nes ji pati reikalavo iš pirmininkų charakteristikų bent iš trijų darboviečių“. Prie ko čia “pirmininkai“ ir revizorius?
Aš Jums aukščiau uždaviau klausimą, į kurį aišku nepatogu atsakyti. Tad pasikartosiu: ar pateikėte trijų darbų charakteristikas stodami į bendriją bendrijos nariu, ar pirkdamas bendrijoje butą?
Tokiu būdu greitai reikės pirmininką renkant liepti pavaikščioti su maudymosi kostiumu per visuotinį susirinkimą.
Bendrijos narys said:
Tikrai sutinku, kad absurdas iki pačio žemiausio lygio. Buvo kalbama apie darboviečių pavadinimus, o ne apie charakteristikas. Vaida, jau nuo 2011 metų dirba savo įmonėje, kurios yra ir vienintelė akcininkė. Galite būti tikri charakteristika bus puiki iš šios įmonės.
gyventojas said:
Taip būtent iš darboviečių kur anksčiau dirbo.Kiek žinoma anksčiau ir pati rašė ,kad viena iš darboviečių yra “ Verslo balansas“ Ten pykosi ir išėjo iš jos .Revizorius yra svarbus ir turi būti sąžiningas .. O rinks gyventojai tik jie nuspręs norės išrinks norės ir nušvilpti gali visko gali būti
zinaidasmitaite said:
Jei nerinksite vienintelio kandidato į revizorius, tai įdomu, ką rinksite? Ar norite trukdyti revizijos atlikimui.
Bendrijos narys said:
Žinoma, Verslo balansas, kurio direktorė, turbūt, dabar atsižada visų pateiktų neva charakteristikų apie Vaidą, o Irina Saf., turbūt, jau rašo paaiškinimus asmens duomenų apsaugai. Jūsų žiniai tik Vaidos tvirto charakterio dėka tokiai verslo balansas direktorei buvo parodytas tikras Lietuviškas charakteris ir buvo užčiauptos lūpos bandant nesilaikant LR įstatymų atleisti darbuotoją iš darbo. Žinoma, ne visi gali pakovoti, kad iš darbdavio prisiteistų sau į sąskaitą 12000 litų, o kur dar to darbdavio sumokėtos sodros įmokos ir GPM. Tai gi, nekorektioškas elgesys su darbuotoją Vaidą, jai kainavo 18000 litų plius visos jos patirtos advokato išlaidos ir tada suma didėja didėja. Manau gyventojas bijo, kad tokia principinga moteris bus revizijoje, tada tokiems švaistūnams buvusiems ir būsimiems bus labai labai riesta. Tai gi , jei gyventojau esi drąsus prisipažink , kad bijai Vaidos, taip bijai, kad turbūt iš baimės šviesios dienos nematai.
subjektyvi nuomonė - gyventojui said:
Vaida dirbo ir man – atsakinga , pareiginga , darbšti IR SĄŽININGA . Tinka ? Atsipeikėkite ….
Švilpimas – “blogo skonio“ ir primityvizmo požymis . Yra balsavimas , nežinojote ?
O pačio “ gyventojo trijų viename “ tikslai jau seniai aiškūs 🙂
Kodėl nereikalavote sąžiningumo iš buvusių pirmininkų SR ir IS ?
Kodėl neužduodate klausimų apie darbovietes ir charakteristikas kandidatei į pirmininkus I. Safončikienei ?
Kodėl neklausėte I.Safončikienės kodėl ji nevykdė 2015-05-28 (?) valdybos sprendimo dėl 2 parašų bankui ?
Kodėl vis dėlto tik vienas parašas ?
Kokia charakteristika pačiam “pasakė“ , kad I.Safončikienė yra sąžininga ir bendrijos nariai turi ja tikėti ? Gal bendrijos sąskaitos pustuštės ?
Ar matėte nors vieną I.Safončikienės charakteristiką ?
Dabar Savivaldybė tikrins jos kaip pirmininkės veiklą . O jei veikla bus pripažinta pažeidžianti įstatymus ?
Gal teismas pripažins , kad ji šmeižė ?
Kaip manote ar galima balsuoti už tokį kandidatą ? Gal vertėtų palaukti rezultatų ir kandidatuoti sekantį kartą ?
Kodėl šie klausimai pačio nejaudina ?
Manau pirmininkas tikrai , tas žmogus kuris gali , jei nori pasišvaistyti bendrijos narių pinigėliais . …..
O ką revizorius ? Jis tik “suskaičiuos“ ką ir kaip išleido pirmininkas …
Kitų namų gyventojas said:
Bet tikrai. Kodėl nėra iš jų nei vieno komentaro apie Irinos ar tos kitos – Zumarienės reikalavimų su tom charakteristikom. Teisingai pastebėjote. Tiesiog “trys viename“ parodo kas jie tokie.
gyventojas said:
Jūs,Vaida, būkit kuom tik norit. Dar negimė tas kurio aš bijočiau. Gyventojai ką norės tą ir rinks. Kad tik nešvilptų buvo nemalonu tai matyti.
Kitų namų gyventojas said:
Kas ten pas jus per asocialūs asmenys, kad per susirinkimą net švilpia? Toks jausmas, kad kalėjime renkamas kalinių vadas.
zinaidasmitaite said:
Gyventojau, rašote, kad tik nešvilptų buvo nemalonu tai matyti. O gal tegul švilpia. Taip pagaliau išsiaišinsite, kas yra kas, švilpikai savo kultūrą parodys.
Bendrijos narys said:
Aha, Vaida su Žydrūnų savo iniciatyva ir nemokamai padarė bendrijos reviziją už 2010, 2011,2012 metus, atrado suklastotus dokumentus. Parodė kiek pinigų yra iššvaistyta, bet matote kažkam nepatinka. Ir aš mačiau tokį vieną nuo alkoholio nuraudusį kaip pomidorą ir jis ten švilpė iki pamėlynavimo, baisu, kad tik širdies infarkto neištiktų. Tai gi, koks sunkus uždavinys, kas švilpia, tokį uždavinį tik A. Einšteinui pajėgu išspręsti. Gyventojas ir toliau durnių įjungęs aiškinasi kas čia švylpia, oi kaip nemalonu. Sigis per susirinkimą bando visiems makaronus kabinti, nes mane vargšą nubaudė, nes aš vienas valdžiau bendriją, oi , kokie kiti bendrijos nariai pikti. Kai kalbėjo Sigis niekas nešvilpė, tai reikia suprasti, kad Sigį užjaučia ir gailysi, o kai kalbėjo Vaida tai švilpė, vadinasi trumpai tariant Vaida bloga. Nejuokinkit. Vaidą palaiko visi protingi bendrijos nariai, aukšto kultūros lygio, o ne tokie, kaip Sigį prasigėrę ir pamėlynavę, kurie sakinio logiško nuo alkoholio nesugeba suregzti, tai jie švilpia, nes kitaip jie nesugeba nieko pasakyti. Išrinksim audito kompaniją, kuri patikrins buhalteriją, o po to pertikrinsim ir tada ir ieškinį surašysime firmai, galite švilpti, Sigiui nepadės. Visi vagys švilpia, nes bijo.
as said:
Kaip yra negražu vadinti gyventojus ,prasigėrusiais,pamėlynavusiais. Ir dar norit ,kad jumis rinktų.Negerbiat ,Vaida ,gyventojų va tas yra baisiausia.Tas ,kas ne su jumis yra ir prasigėręs ir pamėlynavęs.Ar ne dėl to buvot nušvilpta?
Kitų namų gyventojas said:
“вон из моего кабинета“
Bendrijos narys said:
Ne, gyventojus vadinu, o gyventoją, kuris būtent taip atrodė, t.y. tikslus jo portretas 🙂
subjektyvi nuomonė - to "as" said:
to “as“ nustokit auklėti kitus 🙂 …. kad sunku su teksto supratimu jau aišku , bet sudėtinga ir su moralės supratimu ? ….vienas nuraudęs tai ne visi gyventojai ? Ar nesupratote teksto ?
Tas, kur švilpė, yra moralus ir gerbia VISUS dalyvavusius susirinkime ? ir pačiam tai visai nebaisu 🙂 gėda kada asmuo nežino kaip elgtis per visuotinį susirinkimą …gėda ir pačiam , kad nesuprantate …prie ko čia Vaida ?
Vaida šauni ir jai pagarba , kad į dienos šviesą traukia visą bendrijos bjaurastį 🙂 ir labai drąsi , nes nebijo tokių “ trys viename “ 🙂
Revizoriui reikia gerbti skaičius , o Vaida juos gerbia , oi kiek priskaičiavo SR 🙂
Visuotinis bendrijos narių susirinkimas yra viešas renginys IR VISUS švilpiančius lauk iš salės . Perspėti ir atia .
Pagaliau galima parašyti prašymą , kad susirinkimo metu pabudėtų policininkas.
Bendrijos narys said:
Ar rašo Vaida? Iš kur žinote? O kur gyvena Sigis R., kuris klastojo dokumentus ir savinosi pinigus, kieno jis gyventojas, kokios bendrijos. Ir aplamai, negražu gerti ir triukšmauti. Štai šioje svetainėje bomžo nuotraukos ir dar bent 10 ar gal ir 20 gyventojų galiu patalpinti, kurie su juo išvien, tik dar veidai gražūs, gražesni lyginant su tuo asocialiu. Oi, kaip bijau, kad tokie asocialūs manęs nemėgsta. Aš taip pat simpatijos jiems neturiu. Štai ir išsiaiškinome. Štai šis asocialus asmuo tegul važiuoja ir gydosi, o paskui negeria, aš negeriu absoliučiai, per metus vos vieną buteliuką išgeriu, per šventes nedaugiau dviejų taurių. Žinoma, su Vaida nepakeliui asocialiems, dokumentų klastotojams. O ko taip gyventojau susijaudinote gal dėl to, kad tiksliai nupiešiau vieno tokio švilpautojo portretą. Gal pažinote save, gal širdelė šlubuoja, ko taip jaudinatės, gal pats esate netoli jų, t.y. dokumentų klastotojų ir asocialių. Gal bijote dokumentų patikrinimo, gal esate susijęs su siūlių lopimu, gal dar su kai kuriais darbeliais. Jau seniai jums buvo įrodyta, kad rašote nesąmones. Todėl tai buvo paskutinis jūsų komentaras, nuo šiol visus jūsų komentarus trinsime, kaip komentarus, kurie nėra konstruktyvūs ir iš tuščio yra pilstoma į kiaurą.
onute said:
Kada pabaigsit pilti purvą.Pati, Vaida rašot neleisiu viešinti apie save informaciją,neleisiu šmeižti .O ką pati darot.Pati viešinat.Reikėtų pačią paduoti į duomenų apsaugos inspekciją .Kiek paviešinot raštų iš įvairių instituciją skirtų tik jums .Žmogus nėra nuteistas ir negalima vadinti jo vagimi.visi blogi tik ne pati.Jei kas ėmė pinigus įrodykit tai ir tada šnekėkit.
Kitų namų gyventojas said:
O ką Vaida ir bando įrodyti savo veiksmais, svetainėje, komentaruose? Kas Jus tamsta yra įrodymai? Teismo sprendimas? Prokuroro surinkti įrodymai paduoti į teismą? Kas? Sigitas jau nuteistas už vieną, palyginus smulkų, nusikaltimą, dar laukia kiti. Jis irgi “Žmogus nėra nuteistas ir negalima vadinti jo vagimi“?
Ko tamsta onute arba tiksliau “trys viename“ siekiate?
subjektyvi nuomonė - onutei said:
onute, tiesiog liūdna skaityti komentarą 🙂 Švieskitės, mokykitės ir tik tada rašykite …
Mažiau pyksit ant Vaidos , nes suprasit – rašot absurdą 🙂
Suprantat skirtumą kada asmuo PATS paviešina JAM skirtą informaciją ? IR kada SVETIMAS viešina be asmens sutikimo ?
Ne nesuprantat ….
Ko dar nesuprantat ?
Nesuprantat , kad SR baustas dėl dokumentų klastojimo ? Teismas tai pripažino !
Skyrė baudą ….. Kokių dar reikia įrodymų ? 🙂
O kas dėl I.Safončikienės ….kodėl vienas parašas , jei valdyba buvo nutarusi , kad turi būti 2 ?
“Šventoji“ kuria turime tikėti ? 🙂 Netikiu , nes matau pažeidimą .
Kas dar neaišku ?
P.S. tai onute-as-gyventojas – “trys viename“ pilate purvą ant tų bendrijos narių , kurie nori , kad bendrijos narių lėšos būtų valdomos skaidriai .
manau , “onute“ tai supranta , bet sąmoningai be jokių argumentų rašinėja komentarus , nes labai bijo tiesos 🙂 Labai gerai , kad bijo ….:)
onute said:
Atsakykit o kodėl prokurorė atsisakė skųsti teismo nutartį,kodėl advokatas atsisakė pirmininkė atsisakė.Ką jie teisininkai nesupranta neišmano nieko ?
Kitų namų gyventojas said:
Atsakykit, o koks Jūsų reikalas? Kodėl taip dėl to pergyvenate? Ar tai tamsta asmeniškai tai liečia? Atsakykite.
subjektyvi nuomonė - onutei said:
atsakykite onute – kodėl SR neskundė teismo nutarties ? 🙂 Jis joje pripažintas kaltu – klastojęs dokumentus ir buvo nubaustas ?
Ar skaitėte teismo nutartį ? Ką iš jos supratote ?
Gal daugiau nerašykit , pavyzdžiui aš jau supratau – protas, kritinis mąstymas ir gebėjimas suprasti tekstus – ne stipriausia pačios pusė :))))
subjektyvi nuomonė - onutei said:
Atsakykit ką turėjo skųsti prokurorė , advokatas ir pirmininkė ? 🙂
Ką konkrečiai turite galvoje rašydama – atsisakė skųsti teismo nutartį ?
Skųsti nutartį kurioje SR pripažintas kaltu dėl dokumentų klastojimo ir jam skirta bauda ? 🙂
Atsipeikėkit , nutartyje viskas aiškiai parašyta , nors nesistebiu , kad pati nieko nesupratote :))))
onute said:
Pasiskaitykit kokie straipsniai buvo taikyti be abejo ir kalėjimas.Pasiskaitykit kokia prokurorės paskutinė kalba.
Kitų namų gyventojas said:
Tai mes viską ne taip supratome. Jūs norite pasakyti, kad reikia privest viską iki galo ir pasodinti? Tada viskas aišku. Onutė taigi palaiko Vaidą, tik nemoka to pasakyti, kaip ir visi jos komentarai – nelabai rišlūs. Tiesiog palaiko, bet nesigauna išreikšti sakiniais.
onute said:
Deja deja ir prokurorai o tuo labiau Vaida ne visagaliai.Ne visada pasiseka taip kaip nori nors ir stengėsi.
Kitų namų gyventojas said:
O kaip Jūs Onute norėtumėte?
LEP said:
Masiuli, suprantu kad nori prastumti Robertuka ir istatymu skaityti nelabai moki. Panasu kad ir Vaida ju skaityti nemoka, nes rasai kad bendrijos nariai gali balsuoti uz kelis kandidatus. Tai sakai kad bendrijos nariai turi kelis balsus.
“Atkreipiu dėmesį, kad galima balsuoti už kelis kandidatus į pirmininkus. Laimės tas kandidatas, kuris surinks daugiausiai balsų ir už kurį balsuos daugiau kaip du trečdaliai susirinkime dalyvavusių bendrijos narių. Kviečiu balsuoti už kelis kandidatus, nes priešingu atveju nei vienas iš jų nesurinks reikiamo kiekio balsų (daugiau kaip du trečdaliai) ir pirmininko neišsirinksime.“
DNSB Istatymas 11 straipsnis tas pats kur tavo isankstiniame biuletenyje raso 9 punkte: bendrijos visuotiniame susirinkime kiekvienas bendrijos narys turi po viena balsa.
Oi apsikvailinai l.e.p Masiuli…..su tais biuleteniais.
Bendrijos narys said:
Laba diena, rašo Vaida. Nemanau, kad apsikvailino. Kiekvienas bendrijos narys gali atiduoti po vieną balsą kiekvienu sprendžiamu klausimu. Pvz.. kiekvienas narys gali pasisakyti už tai kad SR būtų iškeltas ieškinys, kadangi galime prašyti gražinti visus pinigus, arba tik dalies, tai visi bendrijos nariai turi po vieną balsą kiekvienu išsklaidytų klausimu. Sakykime aš balsuoju už visų pinigų grąžinimą ir už dalies pinigų grąžinimą. Tada jei dauguma susirenka balsų už visų pinigų grąžinimą SR keliamas ieškinys grąžinti visus pinigus, tačiau aš negaliu atiduoti dviejų balsų už pvz.: klausimo dali, kad gražintų visus pinigus, nors ir kaip norėčiau. Todėl kiekvienu atveju galiu pasisakyti. Taip galiu pasisakyti ir už kelis kandidatus, taip yra balsuojama, kai renki į seimą, tada pažymi penkis kandidatus, o balsų skaičiuotojai juos reitinguoja. Pvz. Onutė surinko 100 balsų, Petras 140 balsų, Vanda 160 balsų , Kazys 80 balsų ir tada reitinguojant yra aišku kas pirmas, kas antras. Jūs gal nebuvote susidūręs su rinkimais iš kitos pusės, tai yra iš organizacinės ir balsų skaičiavimo pusės. Juk ir renkant niekas nesako, kad turi penkis balsus, turi viena balsą iš sąrašo išrinkti penkis kandidatus ir juos sustatyti pagal savo eilę ir gavęs daugiau balsų yra išrenkamas.
zinaidasmitaite said:
Bet biuletenis nėra paruoštas reitingavimui.
zinaidasmitaite said:
Reitinguojant nustatoma kandidatų eilės tvarka.
Bendrijos narys said:
O kaip jis turi būti paruoštas, būtinai turi būti biuletenio gale skrituliukai. Kad įrašyti numerį 1,2,3 ….ir t.t.Čia nėra sąrašas žmonių pvz. 100 norinčių papulti į geidžiamas pareigas. Kas gaus daugiau balsų tas ir bus bendrijos pirmininkas.
gyventojas33 said:
Vaida, o tai Jus ir per prezidento rinkimus braukiate us visus kandidatus langelius?
Nes su Jusu logika Vaida tai taip ir darote tiek Jus tiek Masiulis.
Bendrijos narys said:
Aš, Vaida, dirbau rinkimuose ir buvau Klaipėdos vandens apylinkės komisijos pirmininke, o ne šiaip nariu ir kai yra daug kandidatų, jie yra reitinguojami. Taip , jei kandidatų į prezidentus daug, tai jie yra reitinguojami.
Kitų namų gyventojas said:
Na aš nestiprus rinkimų rezultatų skaičiavimais. Bet gal galite papasakoti, jei yra 5 kandidatai ir reikia už juos balsuoti pakeliant ranką per susirinkimą. Sakykime išėjo pirmas – visi prabalsavo, išeina antras, kaip atskirti kas balsavo, o kas ne? Arba kokiu būdu reikia už vieną balsuoti, kad surinkti 2/3 balsų? Jei yra du kandidatai, tai lyg ir aišku.
O tie kurie čia tokie išminčiai, prašau papasakoti, kaip tai vyksta. Aš nuoširdžiai nežinau ir nesidomėjau. Ir dabar skaitau ir nesugalvoju, kaip turėtų būti.
Lakiu puolančiųjų nuoširdaus atsakymo.
kaipirinavagia said:
Vaida va kaip ta vagilka Irina Safoncikiene vagia musu pinigus.
http://pasteboard.co/27tAM4Ce.bmp
Bendrijos narys said:
Išrinkite mane, Vaidą, į revizorius, aš inicijuosiu bendrijos narių susirinkimą dėl Irinos Safončikienės neteisėtų veiksmų tiek lopant siūles, tiek dėl kitų išlaidų, taip pat siūlysiu civiline tvarka rašyti ieškinį, kad būtų grąžinti pinigai į bendriją. Mūsų pinigai ir mūsų valdžia, aš taip pat noriu, kad jokie chamai, atėję į bendrijos pirmininkus negalvotų, kad paskambins draugeliui, tas mėnesiui išsiims verslo liudijimą palipdys mums košės ir žvengdamas kaip arklys pasakos kitiems kaip išdūrė naivuolius Rumpiškės bendrijos narius. Jei kam knieti ir toliau chamavoti, tai tegul žino, kad mes rasime jiems cipėje vietos, o pinigus mums grąžins, jei ne iškarto, tai per kelis metus. Aišku pikta, mes dirbame mokame pinigus , o ateina chamai ir pradeda pinigus taškyti, l. gaila. Ačiū už pateiktą medžiagą.
Aušra said:
Reitingavimas yra tuomet, kai balsuojama už sąrašą – politinė partija kaip pvz.. Tai daroma daugiamandatėj apygardoje, kai žmogus renkamas pagal sąrašą. Vienmandatėje niekas nereitinguoja. Kai renkamas prezidentas jokio reitingavimo taip pat nėra – balsuojama už žmogų. Pirmininko rinkimo atveju, manau, kai balsuotojas turi vieną balsą, balsuoti už du asmenis negalima. Neapsigaukit, nes tokiu atveju ir rinkimai gali būti anuliuojami
zinaidasmitaite said:
Gerai pastebėjote.
Bendrijos narys said:
Rašo Vaida, sakykime yra 2 kandidatai ir susirinkime dalyvauja 50 asmenų- balsuojančių. Už pirmą pabalsavo “už“ 30 asmenų, tada susilaikė 10 ir “prieš“ 10. Tada balsuojame už antrą kandidatą ir už jį sakykime balsuoja 40 “už“ – tai tie “už“ gali būti ir tie kurie balsavo už pirmą kandidatą prieš , bet nebūtinai visi, gali kažkas balsuoti du kartus “prieš“. Gali balsuoti už abu “už“, jie abu vienodai patinka, gali kažkas abu kartus “susilaikyti“, gal kas neturi konkrečios nuomonės nei dėl vieno kandidato. Bet vistiek tuos rinkimus laimi antras kandidatas, nes už jį balsavo 40 asmenų. Analogija yra ir su trimis kandidatais ir su 5-kiais. Esmė yra ta, kad jei tu esi neapsisprendęs kuris geresnis, tai tu gali už tris balsuoti “už“, jei tau nepatinka nei vienas iš pvz. penkių, tai už visus penkis balsuoji “prieš“. Nežinau ar aiškiai išaiškinau, bet taip daro partijose, kai skyriuose yra nedaug palyginus narių, o turi praeiti su tam tikru balsavimo skaičiumi pvz. į partijos suvažiavimą tai, tada taip vadiname, kad reitinguojame ir tu dėl kiekvieno kandidato pasisakai, jei tau patinka penki kandidatai, tai už juos balsuoji, nes pvz. sąraše yra kokie 30 norinčių, o gali būti išrinkti tik 10 narių. Tai yra dėl kiekvieno kandidato turi po balsą, bet negali vienam kandidatui duoti dviejų “už“. Kitaip ir būti negali, nes jei pas mus yra 4-ri kandidatai, tai tada gaunasi, kad už vieną “už“, už antrą būtinai “prieš“, o už trečia “susilaikai“, o ką tada ketvirtas kandidatas neturi jokio balso, nes visus variantus jau išnaudojai… Ne, taip niekas nedaro ir ką tada turi rašyti į protokolą, kad sorry, bet 4-tas kandidatas nebeturi variantų gauti jokio balso. Dėje visi gauna balsą, už kiekvieną kandidatą turi būti balsų sk. pvz. 50 asmenų, bet kiekvienas gauna skirtingą “už“, arba gali išeiti du kandidatai į priekį ir tada jau balsuojame tik iš tų dviejų ir visada kas nors prabalsuoja kitaip ir lieka tik vienas. Galima aptarti ir aiškintis, kas bus, jei ir antrą kartą bus tas pats balsų skaičius. Bet ne dabar :).
Kitų namų gyventojas said:
Viskas logiška ponia Vaida. Ir aš taip galvojau.
Bet gal ponia Aušra papasakos, kaip galima surinkti pirmininko rinkimuose už vieną kandidatą 2/3 visų balsų už, kada yra 4 kandidatai, turint tik vieną balsą?
Norėtųsi aiškumo.
zinaidasmitaite said:
Jeigu nebus surinkta reikiamo balsų skaičiaus už vieną kandidatą, galima organizuoti antrą rinkimų turą, keliant vieną arba du kandidatus, surinkusius daugiausia balsų. Tai nebūtų pažeidimas, nors bendrijų įstatyme tai ir nėra numatyta. Juk neįmanoma numatyti ir aprašyti visus variantus, kurie gyvenimo gali pasitaikyti.
zinaidasmitaite said:
Neįmanoma numatyti ir aprašyti visus variantus viename įstatyme. Todėl galima taikyti įstatymų analogiją
Ausra said:
Nusistatykite bendrijos istatuose toki balsavima, kai galima balsuoti uz visus kandidatus “uz“, tada nebus jokiu problemu. Dabar bendriju istatyme aiskiai parasyta, kad vienas bendrijos narys turi viena balsa (kiekvienam klausimui vienas balsas, tokiu atveju jei yra trys klausimai sprendziami, tai turi po viena balsa kiekvienu klausimu). Turi aiskiai zinoti, kuris kandidatas tau patinka, tokiu atveju visiems likusiems 3 sakai-sorry, as nesu uz jusu kandidatura.
Neturiu as nieko pries jusu sumanyma nors ir visiem kandidatam duoti balsa “uz“, bet, manau, kol tai nera nustatytabendrijos istatuose, tampa labai geru pretekstu apskusti balsavima 😉
Kitų namų gyventojas said:
Vis atsakinėjate ir niekaip neįsigilinate. Ponia Aušra papasakokite, kaip galima surinkti 2/3 balsų vienam kandidatui, jei vadovautis tamstos principui?
Gal Jums nelabai suprantama kas yra 2/3?
Jei pagal Jus kiekvienas turi po 1 balsą atskiru klausimu, tai kuo atskiri kandidatai turi būti vienas klausimas? Jūs po visko apskųskite ir visiems papasakosite, kaip Jums sekėsi. Spėju skųstis dėl kitų problemų nebuvote pirmoje eilėje. Taigi, man tas labiau primena “trys viename“ dainelę, apie “paduosiu į teismą už šmeižtą“.
as said:
iš tų 4 kandidatų bus išrinkti du daugiausia gavę balsų ir už juos būs balsuojama dar kartą .Svarbiausia susirinkime ,kad būtų kvorumas ,kad gyventojai ateitų balsuoti
Kitų namų gyventojas said:
Šiaip balsavimas yra teisingas bet kokiu atveju, jei tokį balsavimą nustatė iš anksto. Man daugiau atrodo, kad čia oro drebinimas iš neturėjimo ką veikti. Lyginamos politinės partijos, nors gyvenime ir be politikos yra už ką balsuoti. Galima susigalvoti rinkti daug kartų iki kol liks du kandidatai ir tada iš dviejų kandidatų rinkti vieną. Galima už visus balsuoti ir vėliau skaičiuoti kas surinko daugiausiai balsų.
Bet kokiu atveju, jei paklausyti tų, kurie sako, kad reikia balsuoti “dar kartą“, tai išankstiniai balsavimai turėtų atkristi. Nors visada galima skaityti, kad išankstiniai balsai yra užskaitomi iškart tie patys pereinant į kitą “turą“. Žmogus gi nekeičia dažniausiai daug kartų nuomonės per trumpą laiką.
Zinaida, man atrodo, kad šį kartą, Jūs neteisi, ir be reikalo keliate klausimą, kur jis ir taip akivaizdus. Per bet kokį susirinkimą galima susitarti iš karto, kad balsuojama sakant pvz “prieš“. likę balsai užskaitomi, kaip “už“, o susilaikymo nėra. Čia gryno susitarimo reikalas. O čia keliamas klausimas apie visokius reitingavimus. O jei vietoj to naudosime ilgesnę frazę “laimės tas, kuris surinks daugiausiai balsų“, o nevadinsime reitingavimu. Netiks?
subjektyvi nuomonė said:
Pritariu “kitų namų gyventojui“ – aš taip pat manau , kad susirinkime galima susitarti iš anksto , kad balsuojama “ prieš“ ir t.t. Toks balsavimas palengvina balsų skaičiavimo komisijos darbą ir trumpina susirinkimo laiką .
Madeleine Aluise said:
There is obviously a bundle to realize about this. I believe you made certain good points in features also.
Tomas said:
Kaip galejote valdyba be gyventoju ir igaliotiniu zinios, perduoti buhalterija kazkokiai imonei Vilniuje? Ir tai vadinate kazkuo labai geru gyventojams? Suprantu, kad bendrija pateko i keblia padeti kai Safoncikiene prieme i darba R.Zumariene dirbti buhaltere kuri kaip paaiskejo nieko nedirbo, o iseidama dar ir pridirbo…
Bet buhaletrijos perdavimas turejo buti aptariamas visuotiniame susirinkime. Bendrija tai ne UAB, kur valdyba sprendzia viena, cia pirma reikia gyventoju atsiklausti kaip parasyta bendriju istatyme. KODEL neatsiklausete?
Kitų namų gyventojas said:
Kažką labai stipriai maišote. Visuotinio susirinkimo kompetencija yra surašyta LR DNSB įstatyme. Kaip įsivaizduojate, kaip visuotinis susirinkimas spręstų, rinktų ar nurodytų kokią įmonę valdyba turi pasirinkti? Tai gal tada nereikia jokių valdybų ir visuotinis susirinkimas kiekvieną klausimą spręstų ir vykdytų?
Kažkokius blėnis Tomai (tiksliau trys viename) čia paklausėte ir teigiate.
Kitų namų gyventojas said:
Be to, prie ko čia įgaliotinius paminėjote? Įgaliotiniai išvis turi ribotas teises kažką spręsti i jie nieko nesprendžia, o tik perduoda tų pačių atstovaujamų gyventojų nuomonę.
Beje, kad ieškomas sprendimas buhalterijai tvarkyti, net aš gyvenantis ne jūsų bendrijoje, žinojau. Kaip ir ką dar turėjo valdyba informuoti? Gal Vilnių, Maskvą, ar Amerikos prezidentą, kad tamstai nekiltų kažkokių neigiamų minčių?
Bendrijos narys said:
Tomai, Tomai, ar pas mus aplamai bendrijos nariai eina į visuotinius susirinkimus. Neina, o bendrijos nariais nori būti ir dėl ko, kas tas bendrijos narys, kas? Gal tai koks apdovanojimas. Ne, tai neapdovanojimas, tai išmanymas LR bendrijų įstatymo ir atsakomybė prieš bendrijos narius, t.y. ėjimas į visuotinius susirinkimus ir ten reikia ne “kvailus“ klausimus uždavinėti , o , žinant, įstatymą spręsti bendrijoje iškylančius klausimus. Tai gi, Tomai, visiems būtų geriau, jei esate bendrijos narys, kad perskaitytumėte bendrijų įstatymą. ir komentarus rašytumėte atitinkamai.
Bendrijos narys said:
O dar su ta R. Zumariene, turime filmuotos medžiagos, kur Zumarienė kaip kad būtų uodegą prišalusi prie mūsų bendrijos kėdės laikėsi darbo vietos ir ne tik, kad laikėsi, bet dar ir kalbėjo netiesą, kad tik galėtų būti mūsų bendrijos patalpose, nes jai taip gera būti mūsų bendrijos patalpose. Pasikonsultuosime ir , jei ką, įdėsime tą filmuotą medžiagą, pasirodo, kad mūsų bendrijoje sukurtos darbo vietos yra auksinės, todėl tiek buvusi bendrijos pirmininkė, tiek buvęs pirmininkas, tiek buhalterė R. Zumarienė laikosi įsikibę darbo vietos, kad net prišąla atitinkamos vietos prie darbo kėdžių, nes taip sunku su jomis skirtis. Kiek žinau, darbo ginčų komisijos nariai dėl noro pas mus dirbti, nesulaikė šypsenų klausydami pasakojimo, kaip tą norą norėjo įrodyti R.Z..
Kitų namų gyventojas said:
Čia tikriausiai žmogiška – deklaruoti, kad esi nepakeičiamas, kad va tuoj tuoj paduosiu išėjimo pareiškimą, ir kada pasako – laisvas, staiga niekur nebesinori išeiti 🙂
onute said:
Ar tiesa,kad ponia Zumarienė dirba ir dabar bendrijoje administratore,nes iš administratores pareigų jos neatleido.Va tokios kalbos eina
Bendrijos narys said:
Nedirba Zumerienė, l.norėjo, galbūt, gailėjosi, kad parašė savo noru išeiti, nedirba.
Bendrijos narys said:
Tiesa, Zumerienė, nori parašyti daug komentarų, bet tipo visus juos trina, šioje svetainėje paskutiniu laiku niekas nieko netrynė, tai gi, kur tie Zumarienės komentarai?
Roma said:
Gyvenu 2 name, esu nepatenkinta jau pirmomis saskaitomis is Rumpiskes bendrijos saskaitas tvarkancios imones kuriai valdybos nariai ir l.e.p Masiulis perdave buhalterija be gyventoju ir igaliotiniu zinios.
1. kodel as turiu moketi uz lifta 100% nors visada mokedavome tik 50%?
2. Administracija pabrango 1Eur
3. Banko statisktika vietoj 0.30Eur dabar 1.80Eur
Vidutiniskai butui gaunasi 5 Eur pabrangimas.
O sakete kad bus pigiau ir geriau.
Pas mus buvo 2 buhalteres kaip suparmarkete, bet si imone tvarko dar brangiau.
Nu atleiskite valdyba, bet gal mokekite patys uz mano buta, nes imone isrinkote patys be gyventoju zinios.
onute said:
Teisingai rašo Roma.Pabrango.Na kad ir dabar sėdi dvi moteriškės kai kad ir buvo.Nežinau kokios pareigos jų.
Kitų namų gyventojas said:
Galite ir Jūs eiti ten pasėdėti. Tada kita kaimynė sakys, kad sėdi trys moteriškės. Koks skirtumas kiek sėdi?
Dėl pabrangimo irgi nieko nepasakė. Jau į šį klausimą atsakė jūsų l.e.p.
Bendrijos narys said:
Sėdi dvi, ponia Onute, nes kai kurių palaikoma Irina Safončikienė neparuošė 2015 metų finansinės ataskaitos, ji metė darbą tada, kada pati to užsinorėjo. Dabar ir Vaida pasirodys, nes nemokamai darys finansinę ataskaitą, dar pasirodys ir Sandra Lisenkova, kuri irgi prisidės nemokamai prie finansinės ataskaitos už 2015 metus paruošimo. Tada sėdės kiek – keturios, galite ir jūs sėdėti kaip kad pasiūlė kitų namų gyventojas , oi, gi sėdėjo ir Renatą koją ant kojos užsidėjusi. Dabar jai darbo inspekcija paaiškino, kad nesėdėtų. Kaip jau minėjau pas mus bendrijoje vieta yra l. šilta , todėl visi ir sėdi, kas netingi, o kiti dirba ir dirba nemokamai, kad bendrijos pinigai būtų apskaityti teisingai.