2015-12-03 Irina Safončikienė pasiklydo. Irina Safončikienė 2015-12-03 neberado savo namų ir blaškėsi po Ryšininkų 8 namo vidurinę laiptinę. Bendrijos nariai nežino, o įgaliotiniams ne paslaptis, nes jie gavo lapus padaryti apklausą dėl sandėliukų. Kokiu tikslu tai yra klausinėjama Irina Safončikienė suformuluoti nesugeba, gali būti, kad neužtenka žinių, kompetencijos ,kad sugebėtų suformuluoti tikslus, kurių siekia. O gal tai yra didžioji Irinos Safončikienės paslaptis. Kaip pavyzdžiui: jūs gyventojai galvokite ką norite, o aš Irina Safončikienė ateisiu paklausinėti dėl sandėliukų. Sakau, mieli gyventojai,NIEKO JAI NESAKYKITE, TEGUL ATSISKAITO UŽ EKSPLOATACINIŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ, NES BE VALDYBOS LEIDIMO DIDŽIAUSIAIS SUMAS SUKIŠO SAVO NAMO PAGERINIMUI, NES AŠ TURIU RAŠTĄ, KAD JI NUSPRENDĖ ŠIAIS METAIS LABAI PAGERINTI RYŠININKŲ 2 NAMO BŪKLĘ VISŲ 5-KIŲ NAMŲ EKSPLOATACINIŲ PINIGŲ SĄSKAITA, TAI YRA NAMO KURIAME GYVENA PATI. Taip pat ne paslaptis, kad jos laiptinės gyventojai lygiai taip pat yra įsirengia tiek sandėliukus, tiek kitas patalpas yra atsitvėrę. Visi laiptinių įgaliotiniai ignoruoja ir nerenka jokių žinių, apie jokius sandėliukus, nes tai nėra ir nebuvo visuotinio susirinkimo darbotvarkės klausimas, o valdyba Irinai nesuteikė tokių įgaliojimų, todėl nėra ko blaškytis. Tegul teisėtai išsirenka valdybą, ginčų komisiją ir bendrijos revizorių ar revizinę komisiją, tegul pakeičia įstatus taip, kad būtų galima be problemų pašalinti bendrijos pirmininką, kuris nedirba gyventojų labui, o dirba savo labui arba savo namo labui. Vykite Irina Safončikienę kuo toliau nuo savo buto durų ir iš savo laiptinės. Tegul vykdo savo popieriuose prirašytus ketinimus ir ATSISTATIDINA KUO GREIČIAU IŠ PAREIGŲ.
Taip pat viena mano laiptinės gyventoja papasakojo tokį nutikimą. Jai pratrūko vamzdžiai. Ši gyventoja paskambino Irinai Safončikienei ir ji šiai gyventojai iškvietė remontininkus, kad sutvarkytų vamzdžius. Kai reikėjo dėti parašą dėl Vaidos Vasiliauskaitės pašalinimo iš įgaliotinių, ši gyventoja sulaukė bendrijos pirmininkės skambučio su pasiūlymu dėti parašą ten kur naudinga Irinai Safončikienei, nes neva ji jai padėjo. Tai šantažas už paslaugas, kurias ir taip turi atlikti bendrijos pirmininkas. Vadinasi ne tik gauna atlyginimą bet ir imasi šantažo. Koks žemas lygis. Pasimėgaukite įrašu, kaip baigėsi Irinos Safončikienės blaškymasis po Ryšininkų 8 namo antros laiptinės koridorius.
Kitų namų gyventojas said:
Labai baisaus nieko neišgirdau. Tik va kad ponia Irina pati nusprendė, kad šios laiptinės gyventojai neturi teisės rinktis patys įgaliotinio.
Na ir kitas dalykas. Jūs, Vaida, netrukdykite poniai savo pikto plano. Spėju, ji nusprendė pamokyti jūsų laiptinę ir iš gyventojų atimti savavališkai prisijungtas ar atsiskirtas patalpas. Spėju, po mano komentaro, ponia neskubės to baigti įgyvendinti. Bet pasakysiu, kad, jei ponia įgyvendins savo planus, atsiras labai daug nepatenkintų gyventojų (nors teisybės dėlei, jie neturi teisės prisijungti ar atsiskirti bendrų patalpų), ir tada gal ir į susirinkimus susirinks kvorumas. Va tada išgirsite tikrą rėkimą 🙂
Jau labai seniai rašiau, kol dar buvo Sigitas Remėza, kad kol gyventojų neliečia asmeniškai, jie niekaip nereaguoja. Tai čia katalizatorius sureaguoti 🙂
Sergejus said:
“Ponia“ Vaida ir “jos gerbėjai“, ar nenusibodo jums maudytis purve?
Gal manote, jog normalūs žmonės dažnai lanko tokius “straipsnius ir komentarus“?
Čia akivaizdu, kad viena kompanija darbuojasi. Ir nesvarbu ar tai viena “ponia“ Vaida, ar dar keletas dar tokių pat … jos gerbėjų, kurie net nesuvokia, kad šia savo šlykščia veikla, (norėdami palaužti mūsų bendrijos pirmininkės valią) grimsta žemyn, į moralės netekimo liūną.
Nežinau, gal kiti mūsų bendrijos gyventojai vengia lankytis jūsų svetainėj dėl jos niekingų veiksmų? Bei niekam turbūt nesinori veltis (kaip jūs jau minėjote) kol jų tai asmeniškai nepalietė.
Tačiau žinokit, jog visada, kam nors suorganizavus, atsiras nemažai žmonių (bendrijos narių tarpe), kurie apgins mūsų pirmininkę, nuo jūsų šlykščių ir įkyrių puolimų. O už šmeištą, trukdymą dirbti ir moralinį spaudimą, bei viešą asmenybės pažeminimą – paduoti teisman. Ir nemanykit, jog nėra būdų išsiaiškinti viso to “šlamšto“ autorių (kiek ten jų bebūtų), rašančių aninimiškus komentarus, palaikančius “ponios“ Vaidoos purviną veiklą.
Jums Siūlau:
1. Asiprašyti pirmininkės, nors žinau, kad tokio žemo lygio butybės to nesugeba.
2. Sustabdyti savo purviną veiklą.
Supraskit, kad visada atsiras žmonių, kurie prisidės prie jūsų purvinos veiklos sustabdymo teisiškai, kai galų gale tai atsibos.
Rumpiškės 27 namo gyventojas Sergejus Novikovas.
Kitų namų gyventojas said:
Gerb. Sergėjau Novikovai, Jūs parašėte po mano komentaru. Perskaičiau kelis kartus Savo ir Jūsų komentarus. Nelabai supratau ką turite omeny man atsakydamas? Jūsų tekstas ilgas ir tik iš tuščio į kiaurą pilstymas.
Norėčiau matyti Jūsų argumentus.
1. ““Ponia” Vaida ir “jos gerbėjai”, ar nenusibodo jums maudytis purve?“ – kodėl ponia kabutėse? Kodėl mane (nes parašėte po mano komentaru) priskiriate prie “jos gerbėjų“, nors aš skiriu visą dėmesį į bendrijose vykstančią betvarkę ir savivalę, o ne į Vaidą? Ką turite omenyje sakydamas “maudytis purve“? Norėčiau po tokiomis frazėmis matyti argumentus kas konkrečiai yra purvas? Ar tai, kad domimasi bendrijos veikla ir yra tas maudymasis purve? Jūs norite pasakyti, kad bendrijoje yra purvas? Tai Jūs kaltinate dabartinius bendrijos valdymo organus purvina veikla?
2. Gal manote, jog normalūs žmonės dažnai lanko tokius “straipsnius ir komentarus”? – kas pagal Jus yra normalūs ir ką turite omeny dažnai lanko? Klausimas visai apie nieką. Lygiai tą patį galite paklausti Delfyje ir klausimas nereikalaujantis atsakymo. Tada užduosiu klausimą: jei normalaus žmogaus nedomina vėjo generatorių tema, tai ar jis ten (temoje) lankosi ir ar jis normalus ar ne? Tuo pačiu ir atsakysiu kitaip. Jei žmogui nusispjauti kas tvarko jo mokamus pinigus, tai tikriausiai jam neįdomu ir bendrijos reikalų tema. Man asmeniškai nesuprantami tokie žmonės, bet tai jų asmeninis pasirinkimas.
3. “Čia akivaizdu, kad viena kompanija darbuojasi.“ – aš asmeniškai nei vieno daugiau nepažįstu, nei Vaidos, nei pirmininkės, nei kitų čia rašančių. Tad ką turite omenyje sakydamas, kad viena lankosi kompanija? Jei turite galvoje, kad lankosi viena tema besidomintys – tai tada turiu sutikti, bet, jei galvojate, kad renkasi koks vienas arbatos gerėjų klubelis ar geriausi draugai – tai tamsta klystate.
4. “… jos gerbėjų, kurie net nesuvokia, kad šia savo šlykščia veikla, (norėdami palaužti mūsų bendrijos pirmininkės valią) grimsta žemyn, į moralės netekimo liūną.“ – prašau įvardinti kokia šlykščia veikla čia kas užsiima? Moralė kur netenkama? Ar Jūs Sergėjau Novikovai turite teisę spręsti kas yra šlykšti veikla ir kokia tos veiklos moralė? Jūs bandote kažką įžeisti? Tai kas yra šlykščiau ir amoraliau, jei ne tamstos dabartiniai veiksmai?
5. “Nežinau, gal kiti mūsų bendrijos gyventojai vengia lankytis jūsų svetainėj dėl jos niekingų veiksmų?“ – jei nežinote, tai ir nereikia daryti kažkokių prielaidų, kurios niekuo nepagrįstos. Juokingai atrodo svaičiojimai apie nežinia ką, kas dėl nežinia ko, nežinia kur nesilanko.
6. “Bei niekam turbūt nesinori veltis (kaip jūs jau minėjote) kol jų tai asmeniškai nepalietė.“ – Na ir ką čia pasakėte? Čia tas pats kas teigti, kad Jonas užsimušė iškritęs iš devinto aukšto, nes nemokėjo skraidyti. Nes, jei mokėtų skraidyti… (va čia jau Jūsų interpretacijoms vieta po daugtaškio – kalbėti apie nieką).]
7. “Tačiau žinokit, jog visada, kam nors suorganizavus, atsiras nemažai žmonių (bendrijos narių tarpe), kurie apgins mūsų pirmininkę, nuo jūsų šlykščių ir įkyrių puolimų. O už šmeištą, trukdymą dirbti ir moralinį spaudimą, bei viešą asmenybės pažeminimą – paduoti teisman. Ir nemanykit, jog nėra būdų išsiaiškinti viso to “šlamšto” autorių (kiek ten jų bebūtų), rašančių aninimiškus komentarus, palaikančius “ponios” Vaidoos purviną veiklą.“ – ir kur aš tai mačiau?
Jums siūlau:
1. Jei rašot vieną, tai naudokite stiprius argumentus, o ne sparnuotas frazes.
2. Nekalbėti, o eiti su pareiškimu teisman.
3. Atsiprašyti visų gyventojų, kieno nuomonės Jūs neklausėte ir pateikėte savo, kaip vieną ir neginčijamą, kaip daugelio.
4. Pirmininkė jau turi už jūsų (bendrijos) pinigus advokatą ir prisipažino, kad turi aukštas teisines žinias. Tai kokio velnio Jūs Sergėjau Novikovai advokataujate ponią pirmininkę. Siūlau atstovauti savo, kaip gyventojo interesus, o ne svetimus.
Bendrijos narys said:
Taip, aš jai leidau mane pavadinti “tupa“ ar dar kažkaip. Iš karto to neįrašinėjau, kad negalvotų, kad aš tai darau tendencingai. Be to įrodžiau, kad pati Irina turi be galo daug silpnų vietų ir kad nėra ko nutaisius lapės veidą, neva gudrų ir tipo labai mandagų slampinėti apie svetimų butų duris, nes bus iškviesta policija, nėra ko braukytis apie svetimų laiptinių sienas, jei nesugebi suformuluoti paprasto atsakymo dėl ko renkama informacija. Tačiau tegul pirma susitvarko savo laiptinę ponia, Irina Safončikienė, nes, jei ji nors piršteliu prisilies prie ko nors, tai mes tiek pat prisiliesime prie jos laiptinės 10 aukštų namo kiekvienos laiptinės aikštelės. O taip pat ir pusrūsio. Manau, kad tada išbėgtų visa apsiputojusi ir rėkautų, kad tai pagal bendro naudojimo sąrašą yra tos laiptinės gyventojų reikalas. Tai gi, Irina Safončikienė pirma nesupažindina gyventojų su bendro naudojimo objektų sąrašu, antra nesugeba suformuluoti tikslo, dėl ko renka duomenis ir figuški nieko negaus. Ir aplamai Ryšininkų 8 namas turi pakankamai protingų gyventojų , galime atsiskirti nuo likusiu namų ir problemos su Irina Safončikiene bus išspręstos.
as said:
Na niekaip nesuprantu ko čia pirmininkė susirūpino dėl tų sandėliukų. Turėtų informuoti gyventojus.Bet kiek išklausiu įrašą buvo tyla į klausimus. Gal valdyba žino ?
subjektyvi nuomonė said:
Pirmininkės rūpestis suprantamas , tai jos pareiga tikrinti . Tik prieš tikrinant ar buvo gyventojai informuoti apie reikalavimus remiantis teisės aktais ir taisyklėmis ? Ar yra patvirtintos ir viešai gyventojams prieinamos Bendrijos vidaus taisyklės ? Ar laiptinėse buvo iškabinti skelbimai su priminimu , pvz. –
Sandėliukų daugiabučių rūsiuose turėtojai privalo būtinai ant durų užrašyti savo buto
numerį. Negalima rūsiuose užimti patalpų, kuriose yra vamzdynai su ventiliais arba fekalo pravalomis.
Įsirenginėti sandėliukų bendro naudojimo koridoriuose negalima.
Dar galima buvo paruošti ATMINTINĘ bendrijos gyventojams su labai jiems reikalinga informacija – pradedant kur išvežti didžiąsias atliekas ir t.t…… daug ką galima buvo padaryti , norint , kad gyventojai būtų informuoti ir turėtų laiko pašalinti pažeidimus .
Viskas priklauso nuo pirmininko kiek jis nori dirbti gyventojams, kiek nori padėti spręsti jų problemas , o ne juos “tikrinti“ ir šalinti įgaliotinius.
P.S. Todėl man kaip ir Kitų namų gyventojui panašu į “ baudimą “ už …..
Tikrai keista, kad pirmininkė nieko nepaaiškinusi gyventojams “ vykdo apklausą dėl sandėliukų “.
Dirbti reikia su gyventojais , ponia pirmininke, o ne konfliktuoti .
Ir vėl Vaida bus “kalta “ , kad rašo , nes nieko jai nepaaiškino ?
Kitų namų gyventojas said:
Jūs teisingai supratote mintį. Ačiū. Ir labai teisingus žodžius parinkote paaiškindami esmę.
kaimynas said:
Vaida Jus saunuole, nereik mums tokios Savivaliaujancios pirmininkes. Reik jai televizija iskviesti. Gal tuomet pati iseis kai per visa Lietuva isgirs kaip ji bendrauja su savo bendrijos nariais ! “Von s moevo kabineta !“
O sandeliuku pas mus namuose nera !
Pirma iregistruokit rusi registru centre, padalinkit visiem gyventojam, paskui tie kas tures ten sandeliukus tegu juos numeruojasi !
Bendrijos narys said:
Siulome Irinai isivesti Rysininku 2 savo laiptineje tvarka. Dar karta sakau, kai pajudins savo laiptines gyventojus tai tures issikraustyti is Rysininku 2. Tai absoliuciai grasinimo , bauginimo apraiskos. Beto susisiekiame papildomai dar su vienu valdybos nariu ir buvo dar karta pasakyta kad jokiu apklausu neturi buti. Tegul rupinasi faktais kaip pateisins siuliu klijavima, nes tuoj uz siuliu klijavima susimokes is savo pinigu.
as said:
Na man niekaip nesuprantama ,kad ji ir pirmininkė ir įgaliotinė ir valdybos pirmininkė..Trys viename. O dar ir už Ryšininkų 8 namo vidurinės laiptinės įgaliotinį kaip ji pati sako reikia dirbti .
Bendrijos narys said:
Todėl ir jaučiasi visagalė. Turėjo organizuoti rinkimus. Bet rinkimų metu gali būti išrinkti jai nepalakus asmenis, todėl ir valdo bendriją ne taip kaip įstatymas sako, o savo nuožiūra.
Kitų namų gyventojas said:
Įgaliotiniai, ne kokie biuletenių nešiotojai ir parašų rinkikai. Jie neprivalo vaikščioti ir pirmininkės paliepimu rinkti parašus. Tam yra įstatyme numatytas – balsavimas raštu. Moteriškė pridėjusi į kelnes. Prisidirbo, o švariai ir garbingai jau neina išeiti pakėlus galvą. Tai ir tenka savo kvapelį nešioti ir vis pratęsinėti savo egzistenciją bendrijos pirmininko pareigose.
Neišsiplėsiu, tad patys pasiskaitykite įstatymą: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=422539&p_query=daugiabu%E8i%F8%20nam%F8%20savinink%F8%20bendrij%F8%20%E1statymas&p_tr2=2
subjektyvi nuomonė said:
Įdomu kas laiptinės gyventojus atstovaus tarkim per įgaliotinių susirinkimą , jei dėl kvorumo nebuvimo per visuotinį , jis bus kviečiamas ?
Ar pirmininkė dėl to neturi rūpesčio ?
kaimynas said:
Mūsų teisininkė Irina patalpino Sigito Remėzos byla safo pagyru svetaineje rumpiskes.wordpress.com
Tiksliau patalpino pralaimėtos bylos duomenis, atsimenat Irina pati gyrėsi kad daug dirba bendrijos darbui rašo ieškinius, atsiliepimus, ruošia teismui, atstovauja ir pan.
Tai dabar pasirodo ponia Irina va kaip dirba – byla pralaimėta !
Sigitas išsisuko vietoj šimto tukstančių eurų žalos atlyginimu tik tūkstančiu?
Tai vietoj to kad Irina Safončikienė dirbtu ji laksto po bendrija nelegalius sandeliukus ieškodama?
my.mail.ru/mail/i.safoncik
Siulau užklausti KU dėl diplomo tikrumo adresu vaida.taurinskaite@ku.lt
Nes panašu kad ponia pirmininkė yra tikra apsišaukėlė ir bereaštiškumas ją išduoda.
Bendrijos narys said:
Būtinai pateiksime užklausą Vaidai Taurinskaitei.
Kitų namų gyventojas said:
Toks kvailas jausmas buvo skaitant tą pranešimą anoje svetainėje. Kaip atrodytų, kad įkėlė tekstą su tokiu pasididžiavimu: “va matot, jis – nekaltas, dabar pasiuskit“. Tai klausimas, ar eis dabar aukščiau? Ar jau pateikė apeliaciją? Ar taip ir baigė bendrijos narių interesų atstovavimą?
Andrejus said:
Kai Irina darys kadarnors visuotinį susirinkimą Vaida pasimk šiuos įrašus duosi visiem pasiklausyti !
Valdybai said:
Valdyba, kada naujo pirminko rinkimai?
Valdyba savo pasitikėjimo pasitikrini nežadat, sulindę į šį postą dar prie remėzos !
Kaip JŪS atstovauajate savo bedrijos narius susibėgdami pagal Irinos komanda?
gyventojas said:
Jau tiek yra pasiklydusi kad žodžių maža. Tas melavimas,nepagarba kokią išklausiau įrašuose tai baisu Ačiū ,kad nėra abejingi nors keli gyventojai.Būtinai reikia revizinės komisijos ,kad pažiūrėtų kokį atlyginimą gauna .
gyventojas said:
Teisininkė Irina turėtų žinoti ,kad viešinti teismo nutarčių negalima. Pati bylą gali užsidirbti. Yra Lietuvos Respublikos CPK 10 straipsnis. Nežinau ką ji baigusi ,kad to nežino.Gali pasiskaityti jei nežino.
Bendrijos narys said:
Irina Saf. tokia pati teisininkė, kaip mes sniego žmonės, ar ji rodė tą teisininkės diplomą? A-uuuuuuu, atsiliepkite kas nors, kas žinote, matėte, jos diplomą ir žinote kur ji dirbo anksčiau a-uuuuuuuu !
gyventojas said:
Kiek atsimenu ar ne čia buvo įkelta jos Nepriekaištinga reputacija.Ten buvo aprašytas jos gyvenimas. Reikia paieškoti kada čia buvo įkelta jei neištrinti tie duomenys.
gyventojas said:
Kiek paieškojus ir randi yra deklaravusi savo duomenis .Atsiverti Archyvai 2015 metai sausio 22 diena Viskas surašyta kur dirbo
Bendrijos narys said:
Tai gi, kad skambinome, nedirbo nei Safončik, nei Safončikienė, nei kiselio……novienė, kiselio… va, nei dar kažkas.Tiesiog, įdomumo dėlei galima paskambinti ir paklausti. Kiek yra žinoma, tai jos darbais domėjosi valdybos nariai ir, kiek žinoma, iki šiol nežino, o tai kas nurodyta, nepasitvirtino. Gal ne ta pavarde ieškojo, todėl tiksliai komentuoti nenorėčiau. Reikia tokių duomenų, kad paskambini ir sako: o taip dirbo, žinom, žinom…
gyventojas said:
Tai pati turi pasisakyti kodėl dabar reikia ieškoti.Turi parodyti diplomą.Ką išvis daro valdybos nariai ,kad negali paklausti.Bus susirinkimas bus užklausta niekur nedings.
Antanina said:
Ar jums nenusibodo rietis? Kiek skaitau si puslapi,tai vis ta pati tema,nieko naujo ir idomaus. Vaida,ar jums nenusibodo rasyti vis ta pacia tema?
Antanina said:
Kodel nematau savo komentaro is karto? Gal yra siame puslapyje cenzura?
Kitų namų gyventojas said:
Jūsų (darau prielaidą, kad tai Jūsų bendrija) bendrijos oficialiame puslapyje apskritai išjungtas komentavimas. Beje, ką norėjote pasakyti žodžiu “rietis“? Jei mano atsakymas Jums, priskiriamas prie šio Jūsų pavartoto žodžio, tai tada viskas būtų aišku.
Kitų namų gyventojas said:
Tinka ir šis straipsnio pavadinimas šiai temai:
https://rumpiskes.wordpress.com/2015/12/10/pakartotinai-valdybai/
Tikiuosi valdyba atsitokės pagaliau. nes nei vienas valdybos narys nėra ponios darbuotojas, kad vykdyti jos reikalavimus. Šiek tiek pasiklydo ana pareigose.
Darosi vis įdomiau.
Beje, kiek supratau, tai jau pareikšti skundą dėl teismo sprendimo yra per vėlu. Ponia “atstovaujanti“ gyventojų interesus to padaryti tikriausiai nenorėjo?
subjektyvi nuomonė said:
keista , Antanina , kad pati nematote nieko “ naujo“ 🙂 Man pavyzdžiui daug “naujo“ paaiškėjo apie pirmininkės kompetenciją , nes tikrai buvau geresnės nuomonės.
“Tupizmas “ turbūt ir mane užkrėtė 🙂
Ir kas sakė , kad “riejamės“ 🙂 Nematote , kad aiškinamės ką “rašo“ ir kaip “dirba“ pirmininkė ? Puslapis tam ir skirtas – bendrijos veiklai ….
Apie ką norėtumėte paskaityti – apie naujus receptus ? Gal ne tą puslapį skaitote ?
Nesupykit ir ačiū , kad skaitote bei domitės bendrijos veikla 🙂
subjektyvi nuomonė said:
Manau , pirmininkė teismui per “silpna“ .
Paskaičiau SR advokato kalbą , vien iš jos , buvo galima daug ką “įrodinėti“ kitaip , nes tekstas – “ kiauras vėjas “.
Tokiose bylose pirmininkui dažnai tenka “konsultuoti “ ir prokurorus ir savus advokatus , nes retas iš jų yra bendrijų “specialistas “ .
Vitalijus Duncikas said:
Cituoju: Irina Safinčikienė rašo “negaliu nupirkti legalių kompiuterinių programų Bendrijos kompiuteriams“
Kur buvote visus metus? Ar taip turi vadovauti pirmininkas?
Jus “supakuoti“ reikia už tokia veiklą.
Kitų namų gyventojas said:
Sekant senas naujienas, kol dar pirmininkavo Sigitas Remėza, buvo supirkta daug kompiuterinės technikos ir programinės įrangos. mano subjektyvia nuomone, programinės įrangos (OS) turi užtekti iki 2019 metų. Jei nori atsinaujinti OS iki windows 10, tai gali padaryti šiuo metu nemokamai. Office paketas nereikalauja jokių papildomų išlaidų ir naujesnės versijos. Buhalterinė programa irgi buvo nupirkta. Taip, kad nematau ponios žodžiuose nei teisybės, nei prasmės. Greičiau melą ir pinigų švaistymo prisipažinimą.
subjektyvi nuomonė said:
Visų miestų savivaldybių specialistai rekomenduoja gyventojams patiems ryžtingai į savo rankas perimti daugiabučio administravimą ir jo kontrolę. Jei gyventojai lieka abejingi ir išlenda pirmininkų savivalė , atsakymas kaip taisyklė – patys kalti . Gyventojai raginami ir aktyviai domėtis bendrijų veikla. Gyventojai yra bendrijos pirmininko darbdaviai.
Ar pirmininkė prieštarauja Savivaldybės specialistams ?
Todėl man keista kada gyventojų domėjimąsi kaip dirba pirmininkas ir kur išleidžiami iš gyventojų pinigai vadina – trukdymu ? Nuo kada samdomas darbuotojas neteikia informacijos darbdaviui ir jo domėjimasis kaip dirba darbuotojas yra trukdymas? Kas dirba tokiame darbe ?
( remiuosi pirmininkės atsakymais Vaidai . Šiaip, jei aš gaučiau tokius , tai kreipčiausi į ginčų komisiją . Tegul pasiaiškina , kodėl mane- bendrijos narę siunčia pas „buhalterę jos pareiginių „ tegul man paaiškina kokios pirmininko pareigos bendrijoje ir t.t. )
Pritariu kitų namų gyventojo komentarui – pilstymas iš tuščio į kiaurą ir jokių argumentų Jų ir nebus , nes kaip suprantu nežino koks pirmininko darbas .
Vien emocijos ir mistinis „ puolimas „ ir nesuprantu ką reiškia „apginsime“ ? Priversite pirmininką dirbti ir teikti gyventojams informaciją ? Tada greičiau pradėkite „ginti“ , nes ir kiti gyventojai gali sulaukti – von iz moevo kabineta ( citata iš įrašo ) … ką manote „gynėjai“ ?
Todėl „gynėjams“ siūlau –
1. Paskaityti bendrijų veiklos įstatymą , tikiuosi suprasite kokios pirmininko pareigos ir bendrijos narių teisės.
2 . o pirmininkei vykdyti savo pareigas.
Ar pasiūlymai neteisėti ir nepadorūs ?
Iš vis kas čia per mąstymas „palaužti mūsų pirmininkės valią „, manau pasiklydote terminuose – aš tai matau paprastą norą – pirmininkė privalo vykdyti savo pareigas o , jūs tai vadinate „šlykščia veikla“ …oi oi oi koks keistas supratimas apie darbą .
P.S. klausimas valdybos nariams – ar Jums pirmininkė pateikė dokumentus apie išsilavinimą ? Ar matėte SKVC pažymą apie egzaminą , kuri įvertino Rusijos aukštojoje mokykloje suteiktą aukštojo mokslo kvalifikaciją ir prilygino ją lygiavertei teisininko kvalifikacijai Lietuvoje ?
Ar matėte KU baigimo diplomą ?
Tikiuosi pirmininkei tuos dokumentus pateikti bus visai nesunku, nes ji viešai apie juos rašo savo gyvenimo aprašyme kandidatuodama į pirmininkus . Rašo – teisininkė .
Aš abejoju , o Jūs gerbiami valdybos nariai ? Man abejones sukėlė „keistas supratimas“ apie LR veikiančius teisės aktus ir vadovavimas bendrijai , atsakymai į bendrijos nario paklausimus.
subjektyvi nuomonė said:
Manau , kad kandidatuojant ir teikiant viešą gyvenimo aprašymą, viskas turi būti labai tikslu , jau vien tam , kad neatsirastų tokių kaip aš abejojančių bei užduodančių klausimus . Man reikia tikslios informacijos , aš patikiu pirmininkui savo mokesčius . Noriu , kad jis mane gerbtų , o ne maždaug tiek to, parašysiu bet ką , o jūs turite manim tikėti .
Todėl nereikia emocijų , tiesiog aš netikiu , parodykite dokumentus , nes aš save gerbiu ir noriu žinoti tiksliai. Ar aš blogai elgiuosi ? Ar „puolu“ pirmininką ir jį reikia „ginti“ ? O gal „trukdau“ dirbti ?
Argumentuoju ,
1. Nesupratau KU datų – gyvenimo aprašyme rašo …
Kvalifikacijos laipsnis – 2010 viešojo administravimo bakalauro kvalifikacinis laipsnis .
https://rysininku8.wordpress.com/2015/01/
Gyvenimo aprašyme nėra datų nei kada pradėjo mokytis KU nei kada baigė …
Gerai , kad yra vieša informacija –
http://my.mail.ru/mail/i.safoncik/
rašo KU 2007 — 2011
Tai kada ji gavo KU bakalaurą ? 2010 ar 2011 ?
2 . Dėl studijų Rusijoje –
Gyvenimo aprašyme parašyta – https://rysininku8.wordpress.com/2015/01/
IŠSILAVINIMAS IR KVALIFIKACIJA
KVALIFIKACIJA IR LAIPSNIS — 2006 Maskvos teisės institutas, teisininkas. Lietuvos Respublikos Studijų kokybės vertinimo centras priėmė sprendimą – kvalifikaciją vertinti kaip lygiavertę kvalifikacijai , teikiamai Lietuvos Respublikoje baigus vientisąsias studijas ( magistrantūra)
2006 m įstojo ar baigė ?
Puslapyje http://my.mail.ru/mail/i.safoncik/ jau rašomas konkretus mokslo įstaigos pavadinimas –
Maskvos naujasis teisės institutas ? ( instituto pavadinimas kitas nei gyvenimo aprašyme )
Ir mokymosi datos 2000-2006 m
МНЮИ (Московский новый юридический институт), Москва
2000 — 2006
http://sovetsk.academica.ru/university/17218-Filial-Moskovskogo-novogo-juridicheskogo-instituta-v-g-Sovetske/
P.S Ir straipsniai LR viešoje erdvėje kur minimas šis Maskvos naujasis teisės institutas ….
http://kauno.diena.lt/dienrastis/kita/jegos-strukturomsdiegiama-rdquo-putiniska-ideologija-26532
http://lzinios.lt/lzinios/Lietuva/raus-abejotino-mokslo-saknis/113257
Ar teisingai supratau , baigus Maskvos naująjį teisės institutą diplomo pripažinimas Lietuvoje privalomas ?
Kitaip negali LR vadintis „teisininku“ ?
Labai tikiuosi , kad pažymą apie diplomo pripažinimą Lietuvoje , kurį išdavė SKVC , Irina tikrai turi , nes ir pati viešai rašo, kad Studijų kokybės centras yra priėmęs sprendimą dėl kvalifikacijos prilyginimo. Manau pateikti šiuos dokumentus valdybai pirmininkei bus paprasta .
Tikiuosi , nebus jokio “detektyvo “ , tik šiuo komentaru noriu parodyti kaip svarbu yra tai ką rašai ar atsakai .
Taip, ir tarp bendrijos narių , yra tokių kurie nori tikslumo visame kame net gyvenimo aprašyme .
P.S. gyventojų būna visokių ir tik pirmininko darbinėje valioje , kad visi daugmaž būtų patenkinti , nes VISI – niekada nebus.
Mano manymu , jei pirmininkas pirminėje stadijoje būtų pateikęs informaciją – atsakęs į raštus ar pasikvietęs bendrijos narį ir kabinete parodęs jį dominančius dokumentus ar paaiškinęs kokiais teisės aktais ar dokumentais remiasi priimdamas vieną ar kitą sprendimą , taip kaip pirmininkui priklauso pagal pareigas , nereikėtų rašyti „ginančių“ komentarų ir nebūtų aštraus konflikto tarp bendrijos pirmininko ir bendrijos narių , nereikėtų įrašinėti pokalbių .
Ar ne taip prasidėjo ir dėl SR ? Prisiminkite jo atsakymus į raštus.
Dar manau , kad pirmininkas , kuris per metus laiko nesugeba suvaldyti konfliktinės situacijos bendrijoje yra prastas pirmininkas. Gal jis geras žmogus, tiesiog netinka šioms pareigoms. Būti pirmininku yra sudėtingas darbas ir tik jo kompetencija- įstatymų laikymasis bei sugebėjimas valdyti konfliktus , man reiškia „gerą“ bendrijos pirmininką.
Klysti gali visi ir klystame, bet per metus laiko nesugebėti suvokti kur tavo „ darbinė klaida“ ir nesugebėti jos ištaisyti , o tik dar labiau ją aštrinti , man reiškia tik vieną – reikia naujo pirmininko .
Tokia mano nuomonė.
Kitų namų gyventojas said:
Labai jau giliai kapstote. Mokslus gali ir pas patį Dievą praeiti, bet jei neturi tame darbe jokio susigaudymo, tai niekas nepadės. Man tai jokio skirtumo, pirmininkas gali būti, kad ir Pranas santechnikas, jei jis pirmininko darbą atlieka kvalifikuotai. Visų pirma reikia žinoti ką dirbi. O svarbiausia – NEVOGTI.
Stanislovas said:
Gyventojai !
Siūlau kreiptis i pirmininką šios svetainės pagalba, kad oficialioje svetainėje būtų skelbiamas planuojamų valdybos posedžiū laikas. Tuomet galesime dalyvauti ir patys savo akimis pamatysite kokia neįgali yra valdyba, kaip Irina safončikienė isterikuoja per šiuos susirinkimus. Kaip Irina safončikienė bendrauja ir pan.
Irina safončikienė tikriausiai neberas daugiau kito darbo Lietuvoje niekada, nes betkoks darbdavys suvedes jos vardą ir pavardę ras šią svetainę 1 vietoje per google.
Dabar 21 amžius Irina, traukis iš posto garbingai !
subjektyvi nuomonė said:
kitų namų gyventojui , aš visiškai pritariu Jūsų minčiai dėl pirmininko ir jo mokslų 🙂 ….
Man abejones sukėlė pirmininkės nekompetentingi atsakymai į raštus , tokie net sakyčiau asmeniniai pasisakymai , kurie visai neleistini teisininkui kaip ji pati sakosi esanti. Aš taip pat manau , kad ji būdama teisininke turėtų suprasti atsakymų svarbą ir formą , todėl ir pakapsčiau kur ji mokėsi 🙂
O “gyvenimo aprašyme“ vėl nieko konkretaus , nei datų nei tikslių pavadinimų ir tokį “aprašymą“ ji teikia kandidatuodama į pirmininkus , o gyventojai jai patiki savo mokesčius.
Tada ir pagalvojau , ar tai charakterio savybė – viską daryti bet kaip ar tiesiog ne gebėjimas susivokti kas svarbu , o gal tik giriasi ar meluoja ? 🙂 Ar nesuvaldo savo ambicijų ? Ar galima tada tokiu pirmininku pasitikėti ir patikėti savo mokesčius ?
Tai va iki ko atkeliauji su aptakiais raštais 🙂 iki naujų klausimų ir abejonių ….
Todėl man dabar labai įdomu , manau ir valdybai bei kitiems bendrijos nariams, kurie yra pirmininko darbdaviai ar yra tas SKVC “teisininko“ pripažinimas LR .
Darbdaviai turi teisę pareikalauti dokumentų patvirtinančių jos pačios žodžius 🙂
Tikiuosi pateiks .
Kitų namų gyventojas said:
Žinot, paprasčiausiai nieko tas nelemia šioje situacijoje. Čia, kaip pas mus buvo. Nešiau šusnį popierių su įrodymais teisininkui. Tai pvz iškart atmetė tokius, kaip neatsakyti ar laiku neatsakyti raštai. Na sako, sakykim paduosi į teismą, aišku laimėsi. Teismas įpareigos atsakyti į tuos raštus. Ir viskas. Tai smulkūs reikalai. Pagrinde ką galima jau tvirtai kabinti, tai dokumentų,protokolų klastojimas.
O bendrijose yra pats kvailiausias reikalas tas, kad teismui pripažinus, kad buvo klastojami dokumentai, pavogti pinigai ar dar kokie negerumai, tai teismas negali įpareigoti tokio pirmininko palikti pirmininko vietos. Tą gali padaryti tik bendrijos visuotinis susirinkimas. Todėl pirmiausia reikia veikti per valdybą ir gyventojus ir jiems įrodyti ir įtikinti, kad reikia keisti tokį pirmininką.
Tai pats geriausias būdas viešinti ir šviesti gyventojus. Jie tiesiog turi suprasti, kad jie valdo savo turtą, o ne kažkokie pirmininkai. Jei norės parduoti nekilnojamą turtą tokioje apsileidusioje bendrijoje, tai nekilnojamojo turto vertė smarkiai kris dėl blogai tvarkomų namų. Visi galvoja, kad gyvens iki gyvenimo pabaigos ir nereikės parduoti, bet būna gyvenime, kad tenka. Va tada ir supras, kad ir gyveno permokėdami, ir jovale, ir dar turto vertė labai sumažėjusi.
subjektyvi nuomonė said:
Manau tai ir darom , viešindami šviečiame gyventojus . Valdyboje bendrijos gyventojai , sakyčiau sąmoningi ir suprantantys , kad situaciją jie turi valdyti .
Išmoks ir įstatymą ir įstatus , supras kas jų galioje , o pirmininkė mano supratimu vėl elgiasi ne kaip “teisininkas“ . Jos “ pasisakymai“ kitame portale , man tai absurdiški ir rodantys , kad ji neranda kalbos ne tik su bendrijos nariais ( Vaida ir kitais) bet ir su valdyba ….
Alio , pirmininke, valdyba gali klysti , jie mokosi , o Jūs – ne , Jums už “neklydimą“ mokama alga ir Jūs atsakinga , kad visi suprastų pačios “gerus norus“. Toks “ klydimo viešumas“ parodo tik pačios prastą darbą , negi net to nesuprantate ?
Vieni konfliktai , o kur bendras darbas ?
Manau, tokį konfliktišką pirmininką būtina keisti , nes tai niekur neveda . Manau jos “teisininkės“ ambicijos yra aukščiau už rūpestį bendrijos nariais . Jau vien tas pasakymas 4 valdybos nariai – iniciatyvinės grupės dalyviai . Iš kur žinote ? Buriate ?
Pagaliau jei ir taip ? Kas čia blogo ? Jie bendrijos nariai . O kodėl negalite dirbti su iniciatyvine grupe ? Neužtenka kompetencijos ? Ar Jūs skirstote gyventojus ? Ar iniciatyvinės grupės nariai bendrijos darbuotojams algos nemoka ? Absurdas.
Kenčia bendrijos veikla ir bendrijos nariai , ponia pirmininke , jei skirstai kas blogas , o kas geras . Nesugebate sutelkti VISŲ bendram darbui , ačiū ir viso gero , renkame kitą pirmininką.
Ir jie ką , vėl liksime “kalti“ , kad taip ilgai laukėme.
Tokia mano nuomonė.